| Meer vage vormen. |
|
| Vage vormen :) |
|
| Dit is eigenlijk de 2-de tekening waar ik aan begon maar deze heb ik heel lang niet afgemaakt, uiteindelijk besloten toch af te maken en ik ben best tevreden over het resultaat. |
|
| Nog meer duisterheid, mensen zien hier demonen in, ik zelf zie dat niet zo erg. |
|
| Hier was ik niet zo vrolijk, sommige mensen zien hier de dood in, dit gaat mij wat ver maar in het geheel is de tekening vrij duister... |
|